015. I'm ILL...

Tak, zgadza się od wczoraj męczy mnie katar i ból gardła, okazjonalnie przychodzi się przywitać ból głowy.. Czy ja mam na czole napisane "Wirusy i Bakterie Wstęp Wolny" ?! Bo ja sobie nie przypominam..
I chyba wydmuchałam nosem mózg, ile się w zatokach może tego mieścić?
I co? Zamiast jechać jutro do chrześniaka to będę siedzieć w domu..
Na dodatek byłam wczoraj na Konkursie z Historii w Katowicach z autonomii Śląska.. Skąd ja mam wiedzieć jakie były kluby piłkarskie i znać piłkarzy z tego okresu?! Beznadziejnie.


"Podobieństwa czynią przyjaźń radosną, różnice ciekawszą."

This entry was posted on niedziela, 17 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “015. I'm ILL...”

  1. Też jestem chora ;/
    Ja tam już nie mam chusteczek :D 20 paczek w 3 dni ;P

    OdpowiedzUsuń