012. Friendship is Complicated...

Oświadczam, że przyjaźń jest skomplikowana.. Raz jest świetnie, a za 5 minut kłócisz się w sumie o nic.. Bez sensu. Mniej więcej od środy, a tak intensywniej argumentuję się, debatuje, w każdym razie jakąś ostrą kłótnią raczej bym tego nie nazwała, właśnie z moją najlepszą przyjaciółką.. A czemu? Podobno "faworyzuję" inną osobę. Najlepsze jest to, że oby dwie się z "Tą" osobą przyjaźnimy.. Czasem nie rozumiem tej zazdrości, jakby może o obcą osobę, której nie zna, ale o wspólną przyjaciółkę?. O znajomych także. Zawsze jej powtarzam, że ich lubię, czasem bardzo ale ją Kocham, co jest prawdą, ale i tak robi swoje.. Tłumaczy to tym, że wszyscy ją zostawiają i nie chce, żebym i ja ją zostawiła.. Tylko, że ja nie jestem "wszyscy".
Ledwie zaczęłyśmy się przyjaźnić to zaszła w ciążę, nie zostawiłam jej wtedy, chociaż ubyło by mi stresu, paru kłamstw i zmartwień, nie zostawię jej i teraz, czy tak trudno to zrozumieć? Nie wiem, a jak Wy sądzicie?




"But You're The Only One That Knows Me..
Better Then I Know Myself." 



This entry was posted on sobota, 9 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “012. Friendship is Complicated...”

  1. Musisz być super przyjaciółką, skoro w takiej chwili jej nie zostawiłaś. Widzisz, wtedy pewnie dużo osób ją opuściło i nie chce Ciebie stracić. Powiedz jej wprost, że ją kochasz i na pewno jej nie zostawisz, a że znajomych bardzo lubisz. Tyle, pogadajcie szczerze:) Myślę, że to powinno wystarczyć jak tak patrzę.
    "Ja nie jestem wszyscy". Należę do takiej grupy na facebooku;) Trzymaj się! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym się cieszyła, gdyby ktoś był tak o mnie zazdrości... niestety ludzie mają to do siebie, że sobie zostawiają przyjaciół, odchodzą kiedy chcą i nawet nic im nie możesz powiedzieć, bo mają do tego prawo. myślę, że dopiero czas jej pokaże, czy Ci na niej zależy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma to swoje dobre i złe strony, z jednej przynajmniej wiesz, że komuś na Tobie zależy ale czasem jest to irytujące i wiem co mówię..

      Usuń