011. Free :)

Dzisiaj wolne, więc jadę do moje chrześniaczka by dać mu spóźniony prezent na dzień dziecka ; )
Po prostu nie było czasu, żeby jechać.. A dzisiaj do tego autobusy jak w sobotę?! Powariowali, przecież jest normalny dzień, a i tak już jest ciężko się stąd wydostać.. A mieszkamy na 2 różnych końcach miasta, czyli jadę z przesiadką, ale czego się nie robi dla takiego Urwiska ; D

Pan M., jest komiczny, przysłał mi kolejne 8 kartek do nauki, a ja jeszcze nie zaczęłam poprzednich, w tym tygodniu akurat mam parę sprawdzianów itp. A na końcu dała "Diabelskiego Emotka", hah, przynajmniej nie jest sztywny.. xd


This entry was posted on piątek, 8 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “011. Free :)”

  1. No to widzę, że wesołe masz z tymi autobusami;) Udanej wycieczki, pozdrawiam! ;* U mnie nn

    OdpowiedzUsuń