010. A Little of History.

Na końcu pierwszej klasy, gdzieś w czerwcu, nazwijmy go Panem M. zgłosił mnie do konkursy historycznego, bez mojej wiedzy i powiedział mi to nie całe 2 tygodnie przed..
Ale dałam rade, zajęłam 4 miejsce, odpowiedzi ustane nie są moją mocną stroną nawet jak znam odpowiedź. Zdecydowanie wolę pisać. W każdym razie później było kilka konkursów, nawet wojewódzki..
Natomiast dzisiaj się dowiedziałam, że znowu idę na konkurs, do Katowic, 16 czerwca...
Konkursy na temat Górnego Śląska będą mnie prześladować do końca życia, serio, zobaczycie..
Ale lubię je, tylko dziwnie jest jeździć samej z Panem M., przetrwam jakoś, jak zwykle ; )


This entry was posted on środa, 6 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “010. A Little of History.”

  1. Hehe, powodzenia na konkursach;) I mam nadzieję, że jednak Cię nie będą prześladować ;*

    OdpowiedzUsuń