007. Co ich to obchodzi?!

Czy Ci pseudo-ludki (czyt. nauczyciele) nie czają, że mam głęboko gdzieś ich głupi przedmiot, nie lubię i nie polubię i nie nauczę się i nie zrozumiem francuskiego, nie obchodzi mnie, że ta baba ubzdurała sobie, ze umiem i uwielbiam francuski. Informacja Dnia: Nienawidzę Francuskiego! Zaskoczeni?!
Jeszcze miesiąc, pociągniemy i wytrzymiemy i potem upragnione wakacje!!! ;D

Nie wiem jak Wy, ale wkurza mnie jak ktoś do mnie pisze tylko wtedy jak coś chce, normalnie w szkole gada itp., ale już potem tylko wiadomości z prośbami, no szlag by Cie trafił...

This entry was posted on poniedziałek, 28 maja 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “007. Co ich to obchodzi?!”

  1. Hej, hej, mogłabyś zrozumieć, gdybyś chciała, albo gdyby ktoś potrafił by Ci wytłumaczyć. Nie spinaj się na nauczycieli, ich zadaniem jest uczyć, za to dostają kasę, ten nauczyciel teoretycznie mógłby Cię olać, ale tego nie robi - doceń to, że chce Ci pomóc. Nie chcesz się uczyć, ok, ale nie wiń nauczycieli, że chcą Ci pomóc, po prostu powiedz, że masz gdzieś szkołę i oceny, bo na to wygląda. Ja sama często do kogoś piszę jak coś chce, bo nie mam potrzeby z nim rozmawiać, gdy niczego nie chcę. Każdy dba o własny tyłek, przyzwyczaj się. Ty też powinnaś zacząć dbać o własne interesy. [ten komentarz to nie hejt, po prostu piszę szczerze, prosze, nie odbieraj tego jako atak (;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to doceniam, dbam o swoje interesy ale czasem to wkurzające.
      I nie olewam szkoły dlatego denerwują mnie czasem, bo jak można mieć 3 sprawdziany w jeden dzień i jeszcze jakąś kartkówkę..
      I mam dobre oceny, średnią ponad 4 w technikum.

      I spoko, nie odbieram tego tak, każdy ma prawo mieć swoje zdanie :)
      I dzięki za to :]

      Usuń
  2. Oj tak zgadzam się - Jay-Z i Linkin Park to świetny duet i razem brzmią o wiele lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słucham głównie rapu, więc wiesz, bardziej w tym kawałku zależy mi na Jay'u, ale zaraz obczaję kawałek (;

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię francuski. To jest naprawdę fajny język, ale to też zależy od twojego nastawienia i od tego w jakiej formie nauczyciel was uczy. Bo niektóre rzeczy są na serie trudne i ciężkie. I jeżeli nauczyciel nie umie wytłumaczyć, to rozumiem Twoje zniechęcenie. Pozdrawiam! ;* [po-prostu-wera.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę zdecydowanie angielski, druga część mojej klasy uczy się rosyjskiego i ja też chciałam tylko ze względu na to, że dostałam się do bardziej zaawansowanej grupy z angielskiego przydzielono mi francuski..
      Wolałabym się uczyć rosyjskiego, włoskiego albo hiszpańskiego :)

      Usuń