003. Odmienność zdań.

W zeszłym miesiącu, może gdzieś w środku kwietnia miała miejsce kłótnia między mną a przyjaciółką, znamy się 1 rok i 8 miesięcy, tak mniej więcej, mimo tak "krótkiej" proporcjonalnie znajomości zostałam matką chrzestną jej synka, ale to kiedyś tam. W każdym razie, podczas wymiany zdań padło wiele słów, których normalnie żadna z Nas by nie wypowiedziała. W złości człowiek wypowiada słowa bez zastanowienia i to dużo przykrych rzeczy..
Nie rozmawiałam z Nią następne 3 dni w szkole, unikałam wręcz, jednak jest to ciężkie, gdy unika się kogoś kto siedzi z Tobą w ławce albo przed czy za.. Trudno się unika gdy trzecia druga przyjaciółka próbuje Was pogodzić.. Jednak udało mi się przekonać ja by poczekała kilka dni z "bawieniem się" w to. Wolałam nie mieszać jej, nie chciałam żeby jeszcze Ona na tym ucierpiała..
To były najgorsze trzy dni w szkole.. Mimo, że chcesz się odezwać, Twoja duma nie pozwala Ci a jej duma także nie pozwalała.. I dochodzi do tego przyjaciółka między Wami.
Trzeciego dnia w drodze do szkoły w autobusie miejskim, pisałyśmy ze sobą, na początku miało to formę kłótni, każdej było trudno odpuścić..
Lecz mimo, iż to były tylko sms'y powoli dochodziłyśmy do porozumienia, pod koniec "teoretycznie" ze sobą rozmawiałyśmy.. Jednak zebranie się po tym zabrało nam kolejne kilka dni..

W każdym razie chodzi o to, że mimo różnych poglądów, zdań, stylów życia można się przyjaźnić i przeżyć tę prawdziwą. Jeśli kochasz i ufasz swojemu przyjacielowi to żadna kłótnia nie powinna przekreślać tego co razem tworzycie. Żeby mieć przyjaciela to trzeba nim tez być, wszystko działa w dwie strony.
Wystarczy powiedzieć czasem "Cieszę się, że jesteś" niech ten ktoś wie, że zależy Ci na Nim.

This entry was posted on czwartek, 3 maja 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply